Redesign

tirsdag 16. november 2010

Svar til Gørild

Her er noen svar til spørsmålene Gørild spurte oss om...


Hvordan har det vært å jobbe med ideutviklingen på et digitalt moodboard?
Jeg synes det å jobbe med moodboard var veldig effektivt og mye bedre enn å skrive og tegne. Det ble også mye mer oversiktlig og fikk mer innblikk I hvordan produktet skulle se ut til slutt.

Hvilket program har du brukt?
Jeg brukte programmet Olioboard

Hvordan likte du programmet?
Jeg synes programmet var helt supert, lett å jobbe med og lett og laste opp bilder. Det eneste som kunne vært bedre var om vi kunne legge til tekst

Hvordan syns du det er å lage moodboard av ideutvilklingen i forhold til å tegne skisser?
Det var mye bedre og lage  moodboard siden jeg ikke er så flink til å tegne, som sakgt får vi me oversikt.
Hvordan har det vært å bruke blogg til dokumentasjon?
Det var egentlig helt greit, liker ikke å skrive blogg men det var veldig hyggelig og få kommentarer på arbeidet jeg har gjort.

Har du lært eller blitt inspirert av å besøke andre blogger i klassen?
Jeg ble inspirert til hvordan jeg skulle skrive i bloggen og slikt ikke så mye til oppgaven min egentlig.

Hva syns du om denne oppgaven? Hva har vært kjekt? Hva kunne vært bedre?
Jeg synes oppgaven var kjempe kjekt, selv om jeg hadde noen negative tanker I begynnelsen(takk til de andre I klassen) ble det mye bedre og kjekkere. Forklart redesign bedre for jeg misforsto litt I begynnelsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar